Because I'm worth it

Hallå, evigheter sen jag skrev här ju! Tränat har jag gjort, men bloggen har glömts bort. Nu tänker jag vara back on track igen. Cykelsäsongen är igång och jag trappar upp träningen mer och mer inför Vätternrundan och Vansbrosimningen. Denna vecka har jag dessutom påsklov. Hur underbart är inte det?
 
I går cyklade jag ett tre mil långt tröskelpass som kändes riktigt bra. Benen var starka och jag var endorfinhög som ett hus efteråt. Så härlig känsla!
 
I dag startade jag dagen med simning. Tänk er en nedsläckt simhall och en hel bana för er själva. Det var vad jag belönades med i dag. Att crawlet släppte helt och hållet gjorde inte saken sämre. Jag har haft lite prestationsångest i simningen ett tag, men i dag var det som bortblåst. Längd efter längd bara flöt på. Körde även igenom alla teknikövningar vi tränat på på crawlkursen. Det är verkligen nyttigt att köra själv och ta tid på sig att träna på övningarna i lugn och ro.
 
Som belönong för bra simpass köpte jag mig den present jag lovat mig själv den dagen crawlen verkligen satt obehindrat: en dolme, paddlar och en ny baddräkt. Because I'm worth it!
 
 
Simning | |
Upp