Morgonlöpning på bortaplan

Är i Jönköping några dagar och hälsar på min syster. Mina Triumph fick så klart följa med så att det gick att springa en runda eller två. Om det är någonting jag älskar med att vara på bortaplan så är det att springa och upptäcka nya ställen. Alltid lika roligt och inspirerande.
 
Just i skrivande stund är jag hög som ett hus på endorfiner. För en backälskande människa är Jönköping drömmen. Jag älskar backar, både springandes och cyklandes, och tyvärr lever inte Linköping riktigt upp till mina behov just på den punkten. Förstå då känslan att i dag fått springa upp för branta uppförsbackar och uppe på toppen få titta ut över Vättern. För är det någonting jag älskar ännu mer än backar så är det vatten. Morgonens löprunda bjöd på båda. Nu ska jag vara lycklig ö er detta resten av dagen.
 
Hur kan man inte älska löpning?
Löpning | |
#1 - - Frida Matsdotter Berggren:

Håller med dig. Löpning är perfekt när man är på nya platser, man hinner se så mycket nytt då! :)

Upp