Tjejklunga

Någonting jag lovat mig själv inför denna cykelsäsongen är att cykla mer tillsammans med andra. Förra säsongen, som var min första, innehöll mestadels pass på egen hand. Jag gillar att cykla själv, men många gånger stod jag över sällskap eftersom jag tänkte att jag var för svag och långsam för att cykla ihop med andra. Men hallå, vad är det för dumma tankar. Jag klarar visst av att cykla med andra och med handen på hjärtat var jag inte alls jättelångsam förra säsongen, speciellt inte med tanke på att det var min första säsong.
 
I år har jag mer självförtroende och vill cykla med andra. Jag vill lära känna lite nya människor, utvecklas som cyklist och ha en riktigt rolig cykelsäsong. En liten tanke som bara växer och växer är att det skulle vara kul att dra ihop en tjejklunga att cykla med. En grupp där man kan cykla, skratta och ha riktigt roligt. Tror jag måste fundera vidare på detta!
 
 
Cykel | |
Upp